Even voorstellen

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Job
Vriend(in) van JAN

Even voorstellen

Bericht door Job » 23 nov 2016, 21:56

Hallo,

Mijn naam is Job. Ik ben woonachtig in het Zeeland en als zelfstandig ondernemer actief in heel Nederland (en soms daarbuiten).
Hoewel naturisme niet in mijn familie en vriendenkring gebruikelijk is voel ik me toch aangetrokken tot het nudisme. Vandaar dat ik het laatste jaar dit ook praktiseer.
Heerlijk vrij genieten in de sauna, op verschillende naaktstranden en een weekend op FlevoNatuur. Dit laatste heeft bij mij de beslissing doen nemen om contact te zoeken met gelijk denkende, dus met Jan,...en zowaar een heel forum vol. (en ontdekte zo ook de Sanners :))

Graag had ik 17 dec. naar de sauna in Tilburg gekomen maar een familiefeestje verplicht mij anders te doen. Hopelijk staat er wat leuks te gebeuren in januari waar ik bij kan zijn om zo persoonlijk kennis met Janner & Sanners te maken.

Hopelijk tot ziens.

Karin
Vriend(in) van SANNE

Even voorstellen

Bericht door Karin » 26 nov 2016, 19:57

Hoi Job,

Welkom op dit forum!
De activiteitencommissie is pas bij elkaar geweest om de agenda voor 2017 te gaan vullen, en daar zit zeker weten ook iets voor januari bij. De agenda zal binnenkort wel online komen, denk ik.

Overigens is er a.s. zondag ook een saunadag, maar dat is wel een stukje rijden vanaf Zeeland (want Zwolle)...

Wie weet, tot ziens een keer!

Plaats reactie